Reklamationsret og returnering

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen samt brugsskader.

AYAIDA ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter modtagelse og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ayaida.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Returnering

Der gives fuld returret på varer købt på AYAIDA.dk, med mindre andet er aftalt eller fremgår af ordren. Ved køb af varer med tryk bortfalder fortrydelsesretten. 

Din fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelse og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ayaida.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Ved returnering, rettes henvendelse til:

AYAIDA ApS
info@ayaida.dk

Og returneringen sendes til:

AYAIDA ApS
Birkemose Allé 37
6000 Kolding

Returneringsomkostninger afholdes af køber. Returlabel kan dog sendes via e-mail mod et gebyr på kr. 39,-.  For returlabel, send en e-mail til info@ayaida.dk.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ayaida.dk